Muistan äitini hankkineen otsikon nimisen kirjan ollessani abauttiarallaa seitsemän vuotias, kirja oli täynnä jos jonkinlaista paperimassa -naamiota ja vessapaperirulla -robottia, no ei katsokaas 70 -luvulla ollut niin kovin laaja tuo materiaalivaranto. Ja aina oli kivaa.
Mutta siis, tänään olin puheissa äitin kanssa kun tuo mokoma soitti, ja kysäisin: että mitä minä nyt teksin?
Höh, mun kuulemma pitäisi jo nykyään itse keksiä tekemiseni (=olen heitteillä).
Mutta auttakaapas minua, haluaisin rohkeana ryhtyä neulomaan jotakin hienoa huvia, vaan kun en ole varsin kokenut noissa nostoissa ja kierroissa, niin mikä ei aiheuta ihan kamalaa purkamista ja kiroilua?
Fifi on kyllä hallussa, mutta siis lähinnä tarkoitan noita maailman malleja IK:sta jne.

Ja sitten, varmasti teissäkin on persoonia, jotka säilötte kaikki vyöttet jotka langoistanne saatte, tietämättä mitä niillä tekisi.
Päivänä eräänä sitten toteutin itseäni, ja tässä lopputulos. Tänään olen jatkanut valitsemallani tiellä, isompi purnukka on jo saanut pintaansa muutaman vyötteen. Ja tekniikaakin on kehitelty, nyt ei enää nuo kiiltäväpintaiset vyötteet eroitu liian selkeästi.